Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • ThErİoN • 10 Eylül 2005 14:47 • #484707
    ya liste uzar gider aslinda...

    jim morrison,robert plant,ian gillan,janis joplin,tom waits,eric clapton..

    jon bon jovi,richie sambora,sebastian bach,bruce dickinson, sonraaa john arch, geoff tate,hansi kursch,robert smith...

    jeff buckley...

    vincent cavanagh...james walsh..

    ve tabii ki ville valo...
Bu konunun tüm mesajları