Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • placebom • 13 Nisan 2006 17:34 • #496805
    aşk değil ama bağımlılık derecesinde sevmek dersek
    hiç şaşırtıcı olmıcak ama kesinlikle brian molko
    evrende öyle bi ses yok ve olmayacak da
  • darknessss • 13 Nisan 2006 17:56 • #496806
    emre aydın...
  • karabasann88 • 13 Nisan 2006 18:24 • #496809
    çok oldum şimdi sıralamaya kalksam anathema dss den murat çelik dumandan kaan...uzar daha
  • CaNsu_STER_1 • 13 Nisan 2006 18:39 • #496810
    Amy Lee
    veeeeeee tabi ki ***BRIAN MOLKO*** bence müthiş bi sese sahip yaa özellikle special k de daha da bi güzel!
  • From The HeII • 13 Nisan 2006 19:09 • #496813
    cok ılgınc degıl aslında cunku bende senın gıbı sesıne asık oldugum ınsanlar var ama soad gercekten ılgımı cektı
  • semsemo • 13 Nisan 2006 21:30 • #496826
    valla adını bilmiyorum ama white lion ın solistinin sesi ağlatıyo beni....
  • karabasann88 • 14 Nisan 2006 18:32 • #496910
    ...
  • sonerock • 15 Nisan 2006 01:31 • #496934
    freddy diycem ben. yanlış anlamayın ama:)
  • kilisli • 15 Nisan 2006 01:57 • #496935
    James'in sesine hastayım.
    Birde Chuck'ın.
    Marduk dinleyen varsa o elemanda da traktor gibi ses var asık olmadım ama veresim geldi(oy) :P
  • grupmulanbu • 15 Nisan 2006 13:12 • #496946
    pentagramdan murat ilkan