İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??
placebom
• 13 Nisan 2006 17:34 •
#496805
aşk değil ama bağımlılık derecesinde sevmek dersek
hiç şaşırtıcı olmıcak ama kesinlikle brian molko
evrende öyle bi ses yok ve olmayacak da
darknessss
• 13 Nisan 2006 17:56 •
#496806
emre aydın...
karabasann88
• 13 Nisan 2006 18:24 •
#496809
çok oldum şimdi sıralamaya kalksam anathema dss den murat çelik dumandan kaan...uzar daha
CaNsu_STER_1
• 13 Nisan 2006 18:39 •
#496810
Amy Lee
veeeeeee tabi ki ***BRIAN MOLKO*** bence müthiş bi sese sahip yaa özellikle special k de daha da bi güzel!
From The HeII
• 13 Nisan 2006 19:09 •
#496813
cok ılgınc degıl aslında cunku bende senın gıbı sesıne asık oldugum ınsanlar var ama soad gercekten ılgımı cektı
semsemo
• 13 Nisan 2006 21:30 •
#496826
valla adını bilmiyorum ama white lion ın solistinin sesi ağlatıyo beni....
karabasann88
• 14 Nisan 2006 18:32 •
#496910
...
sonerock
• 15 Nisan 2006 01:31 •
#496934
freddy diycem ben. yanlış anlamayın ama:)
kilisli
• 15 Nisan 2006 01:57 •
#496935
James'in sesine hastayım.
Birde Chuck'ın.
Marduk dinleyen varsa o elemanda da traktor gibi ses var asık olmadım ama veresim geldi(oy) :P
grupmulanbu
• 15 Nisan 2006 13:12 •
#496946
pentagramdan murat ilkan
«
1
..
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
»