Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • temperamental • 9 Mayıs 2006 12:49 • #498371
    Şebnem FERAH

    sesine aşık olup dilemeye başladığım kadın

    ve bazı şarkılarında hala eskisi gibi tüylerimi diken diken yapıyo mükemmel bu kadın mükemmel mükemmel
  • placebom • 9 Mayıs 2006 16:39 • #498381
    pardon ama onun kadar etkileyici oldunu sanmam
    bu arada o kim:)
  • Mad_Slayer • 10 Mayıs 2006 00:41 • #498415
    valla sesin cinsiyeti yok diyorsanız Hansi Kirsch diyebilirim kesinlikle.
  • novacine • 10 Mayıs 2006 04:40 • #498423
    Evet abi Jon bon jovi özellikle bed of roses yorumuyla ayrıyetten; Norah jones ve tabi ki de Şebnem ferah....
  • derin_celiski • 10 Mayıs 2006 15:00 • #498440
    tabiii ki şebnem...
    içime işleyen o ses ilk duyduğum andan beri AŞŞIIĞĞĞIIIMM:)
  • karabasann88 • 10 Mayıs 2006 15:13 • #498442
    hiç bi solisti rüyanızda gördünüz mü?

    ben rüyamda kaan tangöze yi görmüştüm tam olarak hatırlamıyorum ama bişe hakkında tartışıyoduk sanırım :)
  • new_pumkngs12 • 11 Mayıs 2006 01:37 • #498474
    yuh artık
  • kaiserschoze • 11 Mayıs 2006 02:11 • #498476
    şebooooooooooooooooooooo
  • tearful days • 11 Mayıs 2006 09:36 • #498477
    katatonia-jonas renkse, tavsiye edilir, bi dinleyin gerçekten çok seveceksiniz. bunun dışında a perfect circle ve tool un solistliğini yapan maynard james keenan ın seside etkilemiştir beni, deftones lada passeger ı söylemiştirki mükemmeldir, bu adam.
  • SoNduRocK • 21 Mayıs 2006 10:34 • #499194
    benimki tam olarak aşık olma değil de bir tür hayranlık gibi bisey. Metallica gurubunun solisti olan james hetfield' in sesi beni gerçekten etkiledi. o adamın sesi mükemmel. kendi sesini istediği gibi istediği şekle sokup istediği gibi kullanabiliyor. (biliyorum biraz fazla abarttım ama gerçekten mukemmel :) )