Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • SoNduRocK • 21 Mayıs 2006 10:34 • #499194
    benimki tam olarak aşık olma değil de bir tür hayranlık gibi bisey. Metallica gurubunun solisti olan james hetfield' in sesi beni gerçekten etkiledi. o adamın sesi mükemmel. kendi sesini istediği gibi istediği şekle sokup istediği gibi kullanabiliyor. (biliyorum biraz fazla abarttım ama gerçekten mukemmel :) )
Bu konunun tüm mesajları