Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • tearful days • 11 Mayıs 2006 09:36 • #498477
    katatonia-jonas renkse, tavsiye edilir, bi dinleyin gerçekten çok seveceksiniz. bunun dışında a perfect circle ve tool un solistliğini yapan maynard james keenan ın seside etkilemiştir beni, deftones lada passeger ı söylemiştirki mükemmeldir, bu adam.
Bu konunun tüm mesajları