Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • isis_derya • 28 Şubat 2006 19:05 • #494660
    aslında o kadar çoook var ki... meselaa...

    muse- matt bellamy meselaa...

    anathema- vincent cavanagh meselaa...

    audioslave- chris cornell meselaa....

    nirvana- kurt cobain meselaa....

    placebo- brian molko meselaaa...

    staind- aaron lewis meselaa...

    opeth-mikael akerfeldt


    gibi gibi...
    daha çok var ama ilk aklıma gelenler bunlar oldu... =)))
  • hendrix_18 • 28 Şubat 2006 19:27 • #494661
    freddie mercury...
  • biittersweettt • 28 Şubat 2006 19:41 • #494663
    şuana kadar en begendigim solist sesi amylee'nin sesi
    kadının sesi hem dinlendiriyo özellikle bazı şarkılarında
    hemde inanılmaz bi derecede çoşturuyo.....
  • diyonisos • 28 Şubat 2006 23:28 • #494673
    toolin vokalisti maynard ın sesine aşığım! Gerçi o adamın kendisine de aşığım ama sesi bu kadar etkili olmasaydı...
  • etienne • 2 Mart 2006 13:42 • #494746
    anathemadan vincent cavanagh ın sesine gerçekten aşığım regret şarkısında, şarkının sonunda bir REGERT giyişi var işte bu ses bni kendimden geçirmeye yetiyor. diğer pek çok şarkısında da öyle... bnm için büyüleyici bir ses. ayrıca opeth in solisti michael'in clean sölediği zamanki seside inanılmaz hoş geliyo bana
  • günseli • 2 Mart 2006 15:27 • #494747
    bence de vincent gerek sesiyle,gerek üretimiyle kendisine aşık edecek bi adam...o alçakgönüllü hali mest ediyor insanı(neyse ben olayın magazin kısmını geçeyim:))anathema iyi bi grup başlı başına...
  • the_offspring • 3 Mart 2006 19:59 • #494784
    dexter holland =) onun dışında ville valo (görüntüsüne değil, sesine) bi dee hansi kürsch
  • Mad_Slayer • 4 Mart 2006 00:27 • #494797
    kız olsam hansi kirsch'ün sesine aşık olurdum..
  • hoba • 13 Nisan 2006 12:51 • #496773
    neden salakca olsun şimdi benim bi tanem sevgilim.asık oldum ve basardım.
  • tony_montana • 13 Nisan 2006 14:22 • #496784
    evet benim şu an sesine aşık olduğum 3 tane kadın var 1.portishead in solisti
    2.inner ın solisti
    3.massive attack ın solisti
    üçüde benim içimi okşuyo yaa hasta oluyorumm