Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • isis_derya • 28 Şubat 2006 19:05 • #494660
    aslında o kadar çoook var ki... meselaa...

    muse- matt bellamy meselaa...

    anathema- vincent cavanagh meselaa...

    audioslave- chris cornell meselaa....

    nirvana- kurt cobain meselaa....

    placebo- brian molko meselaaa...

    staind- aaron lewis meselaa...

    opeth-mikael akerfeldt


    gibi gibi...
    daha çok var ama ilk aklıma gelenler bunlar oldu... =)))
Bu konunun tüm mesajları