anathemadan vincent cavanagh ın sesine gerçekten aşığım regret şarkısında, şarkının sonunda bir REGERT giyişi var işte bu ses bni kendimden geçirmeye yetiyor. diğer pek çok şarkısında da öyle... bnm için büyüleyici bir ses. ayrıca opeth in solisti michael'in clean sölediği zamanki seside inanılmaz hoş geliyo bana