Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • etienne • 2 Mart 2006 13:42 • #494746
    anathemadan vincent cavanagh ın sesine gerçekten aşığım regret şarkısında, şarkının sonunda bir REGERT giyişi var işte bu ses bni kendimden geçirmeye yetiyor. diğer pek çok şarkısında da öyle... bnm için büyüleyici bir ses. ayrıca opeth in solisti michael'in clean sölediği zamanki seside inanılmaz hoş geliyo bana
Bu konunun tüm mesajları