Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • tastenoevil • 16 Nisan 2006 18:45 • #497031
    freddie mercury,sebastian bach,ronnie james dio,bruce dckinson daha uzar da gider!esas aşık oluncak bunlardır.
  • bigbooots • 17 Nisan 2006 06:40 • #497073
    aşkı salla!! cardigans'ı her dinleyişimde içimdeki hayvan dışarı çıkıyo, kuduruyorum..
  • theoutsider • 23 Nisan 2006 07:10 • #497415
    maynard james keenan ( a perfect circle ve tool) bu adam apayrı birşey ya...
    a perfect circle dan weak and powerless, orestes, judith, blue dinleyin
    tool dan da lateralus, hush, schism, parabol-parabola, forty six and 2 dinleyin sizde ne demek istediğimi anlayacaksınız
  • ghostintheshel • 23 Nisan 2006 09:54 • #497422
    brian molko...
  • numbie_X • 23 Nisan 2006 09:59 • #497426
    serj ve deniz yılmaz,vazgeçemeyeceğim iki ses..
  • Ofidian • 23 Nisan 2006 13:47 • #497438
    hepsi erkek kime olacAğım tek anathema daki karı
  • tliveistdie • 23 Nisan 2006 15:12 • #497453
    evet bak buna katılıyorum adamın ses iyi ama jamesinki bi başka jamesin yeah diyişine hastayım =)
  • moop • 8 Mayıs 2006 00:28 • #498280
    AMY LEE!! Daredevil filminde izleyenler bilir Elektra'nın intikam için hazırlık yaptığı sahnede "bring me to life" çalar,film albümden bikaç ay önce çıkmıştı ve klibi çıkana kadar merak etmiştim kim bu diye,sora tipi gördük o da güzelmiş :)
  • Rock_forever • 9 Mayıs 2006 09:37 • #498362
    şebneme ayarım bende :P
  • amylynnlee15 • 9 Mayıs 2006 09:58 • #498363
    hiç bi solisti rüyanızda gördünüz mü?

    brian molko yu çok gördüm konserda falan kafede otururken yürürken amy lee ile birlikte konuşurken falan