Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • deli forever • 19 Ekim 2005 18:29 • #487460
    cranberries'den dolores,brian molko,şebo,harun,lauri ylönen,ville valo,hel hele thom yorke. ohooo bi sürü var...
  • mkcervy • 24 Ekim 2005 00:38 • #487745
    bjork...tam aşık olunası...hastasıyım
  • highwaychile • 3 Kasım 2005 18:35 • #488203
    kaanın sesine tabii...bagımlılık yapıyo..
  • deniz_19034 • 4 Kasım 2005 00:21 • #488230
    nina persson,cardigansın solisti hem sesi hemde kendisine hastayım...gerçi ewli ama:(
  • meralexantirik • 4 Kasım 2005 00:24 • #488231
    aşık olmak değilde, duyunca şaşırdığım bir ses vardı :

    arch enemy' deki hatun kişinin sesi ..
  • zennon • 4 Kasım 2005 00:28 • #488233
    oldum evet..

    KURT COBAIN
    sırf sesine degil..kendine,,,yetenegine,,zekasına,,sanatcılıgına,,gözlerine,,müzigine,
    ellerine,konusmasına..her4seyine kısaca..ama nirvana dinlerken sesini duyup agladigim zaman da oldu..böyle garip bi etksisi var o hüznlü sesinin..

    neyse,,digr altenatfler,,dave gahan,,thom yorke,,jim morrison,,brian molko dur..tabii kurtle kıyaslayamm bile kimseyi..o ayrı..
  • the amnesiac • 4 Kasım 2005 20:58 • #488263
    aşık olma değil tabi ki ama sesinde beni acayip etkileyen bişi var..him!!!!o ses başka kimsede yok!
  • leeryan2911 • 5 Kasım 2005 01:52 • #488285
    vega-deniz
    evanescence-amy lee

    KARGO-KORAAAY

    *ayır bizi boğaziçi*


    - şebo - sertab (ppp) -
  • morglesya • 5 Kasım 2005 14:50 • #488306
    the gathering solisti... özellikle de "you learn about it" şarkısında dinledikten sonra.
  • lake bodom • 5 Kasım 2005 15:16 • #488312
    anathema_vincent cavanagh bıde kurban_denız yılmaz... adamaların sesı super etkılenılmıycek gıbı dıgıl bence...=)