-
cranberries'den dolores,brian molko,şebo,harun,lauri ylönen,ville valo,hel hele thom yorke. ohooo bi sürü var...
-
bjork...tam aşık olunası...hastasıyım
-
kaanın sesine tabii...bagımlılık yapıyo..
-
nina persson,cardigansın solisti hem sesi hemde kendisine hastayım...gerçi ewli ama:(
-
aşık olmak değilde, duyunca şaşırdığım bir ses vardı :
arch enemy' deki hatun kişinin sesi ..
-
oldum evet..
KURT COBAIN
sırf sesine degil..kendine,,,yetenegine,,zekasına,,sanatcılıgına,,gözlerine,,müzigine,
ellerine,konusmasına..her4seyine kısaca..ama nirvana dinlerken sesini duyup agladigim zaman da oldu..böyle garip bi etksisi var o hüznlü sesinin..
neyse,,digr altenatfler,,dave gahan,,thom yorke,,jim morrison,,brian molko dur..tabii kurtle kıyaslayamm bile kimseyi..o ayrı..
-
aşık olma değil tabi ki ama sesinde beni acayip etkileyen bişi var..him!!!!o ses başka kimsede yok!
-
vega-deniz
evanescence-amy lee
KARGO-KORAAAY
*ayır bizi boğaziçi*
- şebo - sertab (ppp) -
-
the gathering solisti... özellikle de "you learn about it" şarkısında dinledikten sonra.
-
anathema_vincent cavanagh bıde kurban_denız yılmaz... adamaların sesı super etkılenılmıycek gıbı dıgıl bence...=)