oldum evet..
KURT COBAIN
sırf sesine degil..kendine,,,yetenegine,,zekasına,,sanatcılıgına,,gözlerine,,müzigine,
ellerine,konusmasına..her4seyine kısaca..ama nirvana dinlerken sesini duyup agladigim zaman da oldu..böyle garip bi etksisi var o hüznlü sesinin..
neyse,,digr altenatfler,,dave gahan,,thom yorke,,jim morrison,,brian molko dur..tabii kurtle kıyaslayamm bile kimseyi..o ayrı..