Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • zennon • 4 Kasım 2005 00:28 • #488233
    oldum evet..

    KURT COBAIN
    sırf sesine degil..kendine,,,yetenegine,,zekasına,,sanatcılıgına,,gözlerine,,müzigine,
    ellerine,konusmasına..her4seyine kısaca..ama nirvana dinlerken sesini duyup agladigim zaman da oldu..böyle garip bi etksisi var o hüznlü sesinin..

    neyse,,digr altenatfler,,dave gahan,,thom yorke,,jim morrison,,brian molko dur..tabii kurtle kıyaslayamm bile kimseyi..o ayrı..
Bu konunun tüm mesajları