Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • gomcabbar • 11 Haziran 2005 12:38 • #472005
    tori amos unkine.
  • dumbnookie • 11 Haziran 2005 16:30 • #472033
    serjant tank
  • damnation • 11 Haziran 2005 20:22 • #472055
    MIKAEL AKERFELDT
  • devil_88 • 11 Haziran 2005 21:39 • #472063
    amy lee
  • pantomime_ • 11 Haziran 2005 21:50 • #472065
    Chester Bennington.o küçücük adamdan o çığlıklar nasıl çıkıyo hala anlayabilmiş değilim.o çığlıklardan sonra hiç detone olmadan tekrar şarkıya devam edebiliyo.Walking dead süper de siz bi de onu sweet child o'mineı söylerken dinleyin.Gel de aşık olma
  • ibanetze • 11 Haziran 2005 23:19 • #472077
    daha bi solistin sesine aşık olmak nasip olmadı,ama bi soliste aşık olduk gurupcak,bizim guruba solist olarak geldi,ogün bugündür kanlı bıçaklıyız basçıyla,bateristse zaten öldü,klavyecinin kafasında bas gitar kırdık,öyle işte severiz solistleri ehehühe :)))
  • sK8eI2 • 11 Haziran 2005 23:59 • #472092
    amy lee
  • Lindsay • 12 Haziran 2005 00:41 • #472109
    Kargo grubundan Korayin sesi beni cok etkiledi, tüylerim dike diken oldu dinlerken...ah aah
  • punk_girl_punk • 12 Haziran 2005 00:44 • #472111
    hiç bi solisti rüyanızda gördünüz mü?

    sölemicektim ama sölettin ben brian molkoyla çıkıyodum bi aralar çok sever beni selamımı söleyin
    ama rüyamdaaaaaaaaaa
    p_L_a_C_e_b_O
  • mathild • 12 Haziran 2005 00:45 • #472112
    ville valo ve kurbandaki denizin sesine aşığım...