daha bi solistin sesine aşık olmak nasip olmadı,ama bi soliste aşık olduk gurupcak,bizim guruba solist olarak geldi,ogün bugündür kanlı bıçaklıyız basçıyla,bateristse zaten öldü,klavyecinin kafasında bas gitar kırdık,öyle işte severiz solistleri ehehühe :)))