Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • ibanetze • 11 Haziran 2005 23:19 • #472077
    daha bi solistin sesine aşık olmak nasip olmadı,ama bi soliste aşık olduk gurupcak,bizim guruba solist olarak geldi,ogün bugündür kanlı bıçaklıyız basçıyla,bateristse zaten öldü,klavyecinin kafasında bas gitar kırdık,öyle işte severiz solistleri ehehühe :)))
Bu konunun tüm mesajları