Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • eTSuLu_aLBiNo • 10 Haziran 2005 03:27 • #471841
    hiç bi solisti rüyanızda gördünüz mü?

    ben bi kere rüyamda avril le çıkıyodum :D.ne rüyaydı bea.
    biliyorum iğrencim..
  • kurbağa • 10 Haziran 2005 08:29 • #471844
    hiç bi solisti rüyanızda gördünüz mü?

    axl rose ve bruce dickinsonun seslerine bayılıyorum!!!
  • punk_girl_punk • 10 Haziran 2005 08:30 • #471845
    ben brian molkonun sesine ve kurbandaki denizin sesine bitmiş ölmüş vaziyetteyimmm çok salağım ama ne yapalımmm
    p_L_a_C_e_B_o
  • physco_burock • 10 Haziran 2005 09:39 • #471857
    ben anathema, pantera, megadeth, metallica ve kreator un vokallerini çok beğenirim...
  • kelle • 10 Haziran 2005 10:28 • #471865
    doro dinlerken öyle bi durum oluşmuştu. ama abla baya bi yaşını başını almış hemen kendimi öyle duygulardan arındırdım.
    şuan için otep e karşı karmaşık duygular icindeyim. ayrıca kabiliyetli ve karizmayım. cok pis de saz calarım
  • Affedilmeyen • 10 Haziran 2005 12:28 • #471880
    işte aşık olunacak solist :)

    http://www.komikaze.net/komiks.asp?gun=20040918
  • ibanetze • 10 Haziran 2005 12:30 • #471881
    kalkın Etilere gidiyoruz :)))
  • ville_bongiovi • 10 Haziran 2005 22:49 • #471970
    ville valo ve sebastian bach
  • LpU_Rocks • 10 Haziran 2005 22:57 • #471974
    Chester Bennington

    Walking Dead'i bi dinleyin ben şahsen bi "garip" olmuştum ilk dinlediğimde çok güzel yaaa
  • hunturk • 11 Haziran 2005 12:16 • #472003
    abi az önce konusu geçti sesine hasta olduğum yerli yok maalesef hepsi çok bayat diğerlerinden bi farklı yanları yok