-
hiç bi solisti rüyanızda gördünüz mü?
ben bi kere rüyamda avril le çıkıyodum :D.ne rüyaydı bea.
biliyorum iğrencim..
-
hiç bi solisti rüyanızda gördünüz mü?
axl rose ve bruce dickinsonun seslerine bayılıyorum!!!
-
ben brian molkonun sesine ve kurbandaki denizin sesine bitmiş ölmüş vaziyetteyimmm çok salağım ama ne yapalımmm
p_L_a_C_e_B_o
-
ben anathema, pantera, megadeth, metallica ve kreator un vokallerini çok beğenirim...
-
doro dinlerken öyle bi durum oluşmuştu. ama abla baya bi yaşını başını almış hemen kendimi öyle duygulardan arındırdım.
şuan için otep e karşı karmaşık duygular icindeyim. ayrıca kabiliyetli ve karizmayım. cok pis de saz calarım
-
-
kalkın Etilere gidiyoruz :)))
-
ville valo ve sebastian bach
-
Chester Bennington
Walking Dead'i bi dinleyin ben şahsen bi "garip" olmuştum ilk dinlediğimde çok güzel yaaa
-
abi az önce konusu geçti sesine hasta olduğum yerli yok maalesef hepsi çok bayat diğerlerinden bi farklı yanları yok