Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • pantomime_ • 11 Haziran 2005 21:50 • #472065
    Chester Bennington.o küçücük adamdan o çığlıklar nasıl çıkıyo hala anlayabilmiş değilim.o çığlıklardan sonra hiç detone olmadan tekrar şarkıya devam edebiliyo.Walking dead süper de siz bi de onu sweet child o'mineı söylerken dinleyin.Gel de aşık olma
Bu konunun tüm mesajları