Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • eeddaa • 21 Mayıs 2006 20:05 • #499255
    tabii ki james!
    sırf sesi degil durusu bakısı her şeyi süper
    ama sırf sesi yeter de artar asık olmak için
    where do I take this pain of mine diyor bitiyorum
    death greets me warm now ı will just say goodbye diyor bitiyorum
    zaten ne dese bitiyorum:)
Bu konunun tüm mesajları