Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • the_doors • 4 Temmuz 2005 21:37 • #476261
    ben jım morrıson ve tabıkıde robert plann ve benje harunmus kaan mıs denızmıs daha sut ve seslerıde okadatr ıyı dııl nese kıme asıksanıs asıksınıs ama ortad olan bısı var dunyaya gelmıs gecmıs ve bıdahada gelmıjek tek varlık jım morrısondurrrrrrrrrrr
Bu konunun tüm mesajları