Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • Affedilmeyen • 10 Haziran 2005 00:07 • #471807
    valla ben dikkatlice bakmadım :)
    ama köylerde hep bi efsane gibi anlatılır bu tür şeyler.
    yılan insan sesine aşık olurmuş
    ya da ses felan iplemez direk aşık olurmuş beeeyle uyurken gelip dikizlermiş hani ne biliim belki yorgan açılırda bi bacak görürüz ayağınamı nedir . orasını da tüneldeki arkadasa sen sor artık
Bu konunun tüm mesajları