kesinlikle konu va yazı arasında bir bağlantı eksikliği olduğuna inanıyorum, sonuçta "her bi haltın en iyisini seçmek" ve "metalliaca'ya laf etmek, onları eleştirmek" arasında dağlar kadar fark var bence...
kaldı ki forumları her gün düzenli olarak takip edenler bilirler, bir süredir eni iyi parçası hakkında açılan konu dışında metallica neredeyse hiç konuşulmuyordu.
tamam metallica'yı seviyoruz, dinleriz ama bence forumda tartışılabilecek daha farklı konular da var.