Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Niye herr bo.un en iyisini seçmeye çalisiyorsunuz.Basit misiniz,sadist mi

  • ThErİoN • 12 Haziran 2005 02:03 • #472137
    kesinlikle konu va yazı arasında bir bağlantı eksikliği olduğuna inanıyorum, sonuçta "her bi haltın en iyisini seçmek" ve "metalliaca'ya laf etmek, onları eleştirmek" arasında dağlar kadar fark var bence...
    kaldı ki forumları her gün düzenli olarak takip edenler bilirler, bir süredir eni iyi parçası hakkında açılan konu dışında metallica neredeyse hiç konuşulmuyordu.
    tamam metallica'yı seviyoruz, dinleriz ama bence forumda tartışılabilecek daha farklı konular da var.
Bu konunun tüm mesajları