Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Niye herr bo.un en iyisini seçmeye çalisiyorsunuz.Basit misiniz,sadist mi

  • Ulaireattea • 12 Haziran 2005 05:33 • #472145
    Bazı insanlarda herkesin beyendiğine karşı çıkma kompleksi olabilir psikolojik bi sorundur bence bu.Birşeyin tekele geçmesine karşılık verme ihtiyacı duyarlar...oysa gerçeği kabul etmemekden başka birşey değil bence.

    Metallica 10 sene sonrada aynı şekilde tartışma konusu olacak 30 sene sonrada o yüzden kimse Metallicanın kötü olduğunu savunmasın.
Bu konunun tüm mesajları