Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Niye herr bo.un en iyisini seçmeye çalisiyorsunuz.Basit misiniz,sadist mi

  • eTSuLu_aLBiNo • 12 Haziran 2005 06:22 • #472150
    eğer sözün banaysa cevap veriyorum.
    metallica kötü demedim.sadece alakasız konularda metallica muhabbeti açılmasının gereksiz ve saçma olduğunu söyledim.
Bu konunun tüm mesajları