iyi alıştınız abi... ya harbiden gelmişken onlar da gelseydi, sıkışırlardı bi yere nolcak ki... ya onu bırakın da şu konserlere senet falan yapsalar taksite bölseler nası gideriz biz yaa... neyse ben bi deep purple ı göriyim yeter.. onlar bi daa gelemez zaten..