Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

JUdas PRiest gelmiyor,cok mu zor getirmek?

  • La Rocque • 13 Haziran 2005 22:18 • #472435
    bu yaz heavy metal baslıgı altında toplaya bilecegimiz baba grupları izleme fırsatı bulucaz,tabii para yetiştirebildigimiz kadar ama bunların arasında bi judas olsa guzel olmazmıydı? hatta helloweenle birlikte gelselerdi sıyırmazmıydı insanlar
    çıldırmazmıydı, 5 vakit kafa sallanmazmıydı konser gunu?
  • ibanetze • 13 Haziran 2005 23:11 • #472442
    bu sene bunlarla idare et,seneye çağırırız...bende telefon numaraları var :O)
  • death_glory • 14 Haziran 2005 16:52 • #472629
    iyi alıştınız abi... ya harbiden gelmişken onlar da gelseydi, sıkışırlardı bi yere nolcak ki... ya onu bırakın da şu konserlere senet falan yapsalar taksite bölseler nası gideriz biz yaa... neyse ben bi deep purple ı göriyim yeter.. onlar bi daa gelemez zaten..
  • SoulForged • 14 Haziran 2005 17:23 • #472642
    helloween in gelmesi cok iyi olurdu ama tabi eski vocalistleriyle :) bu lafım judas priest icinde gecerli tabi. ama ille bir grup gelcekse bu bling guardian veya rhapsody olabilir
  • wsc • 16 Haziran 2005 15:10 • #472967
    tabi koskoca metal_god ve ekibinin başka işi yoktu da illa türkiyeye gelicem türkiyeye gelicem diye tutturucaktı=)))))ama keşke gelse be!!!!!!!!!!!!şöyle adam gibi bişe dinlerdi istanbul!!!!
  • deathmoon • 16 Haziran 2005 17:28 • #472999
    ya wsc sana olan saygımı bilirsin ama neden Türkiye yi asagılıyon.vallaçok şaşırdım yanipeki bu yaz neden bütün gruplar buraya gelme tenezzülünde bulunuyo sana sorarm nesse uzatmıyalm konuyu.keşke gelseler işallah onlar da seneye gelir deyim bari.
  • wsc • 16 Haziran 2005 17:53 • #473000
    ya tamam ya aşalamıyoruz da yani türkiyeye gelmek için yanıp tutuştuunu da hiç sanmıyorum=)
  • La Rocque • 16 Haziran 2005 22:18 • #473037
    eski vokal derken kimi kastettin,halford geri dondu zaten:)

    ya hocam kiske oldu mu kaldımı belli degil zaten ama michael le roland ı atısırken izlesek manyak olurdu sadece onlar bile yeter yaw tabii roland istanbula ozel katılsın gruba :)) ehi ehi!!!
  • punk_girl_punk • 16 Haziran 2005 22:52 • #473048
    gelseler kafa sallasak coşsak helloween gelse bende kendimi sahneye atsam oooo çok iyi olurrrr