Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

JUdas PRiest gelmiyor,cok mu zor getirmek?

  • deathmoon • 16 Haziran 2005 17:28 • #472999
    ya wsc sana olan saygımı bilirsin ama neden Türkiye yi asagılıyon.vallaçok şaşırdım yanipeki bu yaz neden bütün gruplar buraya gelme tenezzülünde bulunuyo sana sorarm nesse uzatmıyalm konuyu.keşke gelseler işallah onlar da seneye gelir deyim bari.
Bu konunun tüm mesajları