Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • superman • 16 Haziran 2005 22:10 • #473035
    kılım bu konuya.bas sesi duyulmıycaksa niye kullanıyon.duyulur bas sesi,bi denyo metalciler kökler distorşını ondan kaybolur,arkada kalır.

    eski grupların hepsinde paşalar gibi duyulur bas gitar,çünkü adam gibi çalarlar.

    funk dinlerseniz de fıstık gibi duyulur baslar.
Bu konunun tüm mesajları