Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • superman • 16 Haziran 2005 22:10 • #473035
    kılım bu konuya.bas sesi duyulmıycaksa niye kullanıyon.duyulur bas sesi,bi denyo metalciler kökler distorşını ondan kaybolur,arkada kalır.

    eski grupların hepsinde paşalar gibi duyulur bas gitar,çünkü adam gibi çalarlar.

    funk dinlerseniz de fıstık gibi duyulur baslar.
  • Antibiyotik • 17 Haziran 2005 01:02 • #473063
    bass çalan şarkıda bass sesi duyulur zaten.ama kim manyak çalıyo dersen john myung.dream theater dan ;)
  • tathensepteum • 17 Haziran 2005 01:12 • #473065
    duyamadıgın şarkılarda bassı aç ya da bi bass amfine bagla
    anlamayanlar için=her şarkıda duyulur
  • Axl_Rose • 17 Haziran 2005 07:10 • #473067
    ben onu bunu anlamam
    steve in üstüne bass tanımam :)
    (iron maiden)
  • kurbağa • 17 Haziran 2005 07:32 • #473068
    harbiden ha elekroyu hayvan gibi çalmasalar her müzikte bass rahatlıkla duyulur.
  • deprofundis • 17 Haziran 2005 19:36 • #473172
    buraya yazılan Iron Maiden,RHCP ve Anathema'ya ek olarak Manowar yazılır!zaten bir insanoğlu Guyana dinlemişse başka bir şey diyemez!
    ha bir de Gürol AĞIRBAŞ dinleyin:)baslar çok rahat duyuluyor:)heheh..
  • erolizm • 17 Haziran 2005 20:19 • #473176
    U2
  • grand_azur • 17 Haziran 2005 20:37 • #473179
    guano apes diyorum. albümlerini dinleyenler bilirler. birçok parçaya bass la giriş yapılmıştır, harikadır.ve parçaların devamında da bass net bi şekilde duyulabilir bence.
  • rex_rocky • 17 Haziran 2005 21:29 • #473194
    valla bence korn gibi geldi ama bilemem tabi orasını :D
  • sK8eI2 • 17 Haziran 2005 22:50 • #473219
    Tek cevap

    RED HOT CHILI PEPPERS

    kopuk bişey