-
kılım bu konuya.bas sesi duyulmıycaksa niye kullanıyon.duyulur bas sesi,bi denyo metalciler kökler distorşını ondan kaybolur,arkada kalır.
eski grupların hepsinde paşalar gibi duyulur bas gitar,çünkü adam gibi çalarlar.
funk dinlerseniz de fıstık gibi duyulur baslar.
-
bass çalan şarkıda bass sesi duyulur zaten.ama kim manyak çalıyo dersen john myung.dream theater dan ;)
-
duyamadıgın şarkılarda bassı aç ya da bi bass amfine bagla
anlamayanlar için=her şarkıda duyulur
-
ben onu bunu anlamam
steve in üstüne bass tanımam :)
(iron maiden)
-
harbiden ha elekroyu hayvan gibi çalmasalar her müzikte bass rahatlıkla duyulur.
-
buraya yazılan Iron Maiden,RHCP ve Anathema'ya ek olarak Manowar yazılır!zaten bir insanoğlu Guyana dinlemişse başka bir şey diyemez!
ha bir de Gürol AĞIRBAŞ dinleyin:)baslar çok rahat duyuluyor:)heheh..
-
U2
-
guano apes diyorum. albümlerini dinleyenler bilirler. birçok parçaya bass la giriş yapılmıştır, harikadır.ve parçaların devamında da bass net bi şekilde duyulabilir bence.
-
valla bence korn gibi geldi ama bilemem tabi orasını :D
-
Tek cevap
RED HOT CHILI PEPPERS
kopuk bişey