Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • Ofidian • 17 Haziran 2005 23:17 • #473234
    anathema korn korn pedal kullandığı için obürü tartışılmaz sleeplessssssss
  • GiddySnake • 18 Haziran 2005 01:32 • #473265
    2 ayrı tarzdan tercihimi kullanıyorum. Oda; Rage Against The Machine ve Pink Floyd ;)
  • therionn • 18 Haziran 2005 01:44 • #473266
    mankaaaa
  • erdyy • 18 Haziran 2005 13:07 • #473301
    _______________RHCP________________
    VE ((flea)) ya katkılarından dolayı teskür ediyoruz!!(en büyük idolüm olur kendileri)
  • PaRaDiGmAcHeTe • 19 Haziran 2005 17:09 • #473633
    kesinlikle Mudvayne derim.. duymak için zorlamaya bile gerek kalmıyor, adamın (ryknow) zaten slip'leri her şarkıyı kendine yoruyor.. ve çoğu şarkılarında da etkisini hissettiriyor..
  • Xanadu • 19 Haziran 2005 17:18 • #473637
    Rage aganist the machine
    ve tabi ki Primus
  • raistt • 19 Haziran 2005 20:21 • #473660
    the cure özellikle love song un bütün alt yapı bas gitar ve çok tatlı bi parça ya.. bi de RHCP var ki uuufff.... flea gibi olmayı isterdim:))
  • GiddySnake • 20 Haziran 2005 11:50 • #473743
    Bazı arkadaşlar RHCP demişler, :) 4 akordan bass çalınmış yapmayın yaa, müzikleri iyi yapılış olabilir fakat asla bir Rage Against the Machine gibi tüm enstrümanları bir arada tutamazlar. Rage'de vokalde, bass'ta, gitarda ve davulda hepsi ön planda.
    Türklerden biri varsa oda Ünlü'dür (ilk albümleri). Ötesi yok yani.
  • PornCreep • 20 Haziran 2005 11:55 • #473744
    Kesinlikle tool biraz araştırmayla herkez bana hak vericektir.Adamlar (heykeli dikilesice insanlar) bass akorlarını altın orana göre çıkaryorlar, ötesi varmıdır?
  • Axl_Rose • 20 Haziran 2005 15:23 • #473771
    bu topiğin başlığı:
    "dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup..."
    değil,
    "bass sesini en çok duyduğunuz yabancı grup"
    olmalıydı maalesef:(