Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • jamais_vu • 4 Eylül 2005 02:07 • #484053
    muse(hysteria)
    cranberries (electric blue eyes)
    şebo (bırak arvadın olayım)
    ...... anathema
    bi de hande yener :)
  • miami_karpuzu • 4 Eylül 2005 02:35 • #484055
    alice in chains
  • dreizem • 4 Eylül 2005 03:43 • #484059
    bende redhot diyorum
  • AkKrock • 4 Eylül 2005 12:11 • #484081
    Tek kelime..Korn
    adamın bası bütün enstürmanları bastırıyo.Sadece vokal duyuluyo.Ama gayet de güzel.
    Adam bass ı bateri gibi çalıyo.Bence o grupta bateri olmasa hiçbirşey değişmez :D
  • snap666 • 4 Eylül 2005 22:59 • #484104
    korn tabi ki,fieldy acaip bi herif ya.hastasıyım.bıng bıng sesleri falan...... aaaahh ahh
  • baldur • 5 Eylül 2005 09:53 • #484126
    bence red hot abi flea çok iyi bassçı onun gibi olmak isterdim valla :))
  • Axl_Rose • 5 Eylül 2005 10:40 • #484131
    iron maiden şu şarkılarda bassa dikkat edin:
    powerslave
    no prayer for the dying
    children of the damned
    iron maiden
    the clairvoyant
    revelations
    aklıma gelenler bunlar, şarkı sırf bass...
  • G-han • 6 Eylül 2005 15:53 • #484268
    1. steve harris
    2. cliff burton
    diyorum, başka sözze gerek yok
  • slayer666xxx • 10 Eylül 2005 10:30 • #484683
    metallica da cliff in caldıgı zamanlar
  • rickenbacker • 10 Eylül 2005 10:54 • #484686
    demek ki sen duyamamışsın human remains :) bence gayet yerinde bir bas soundu vardı metallica nın o dönem
    orion,pulling teeth,the call of ktulu yu dinle for whom the bell tolls dinle master of puppets(albüm) da falan da iyi duyuluyor... açıkcası duyan çok ... testament demişsin doğru söylemişsin

    anekdot: cliff basın ön planda olduğu,asıl ritimin bas tarafından yapıldığı bir grup oluşturmakmış...metallica da da bunu görmeye başlamıştık zaten