-
muse(hysteria)
cranberries (electric blue eyes)
şebo (bırak arvadın olayım)
...... anathema
bi de hande yener :)
-
alice in chains
-
bende redhot diyorum
-
Tek kelime..Korn
adamın bası bütün enstürmanları bastırıyo.Sadece vokal duyuluyo.Ama gayet de güzel.
Adam bass ı bateri gibi çalıyo.Bence o grupta bateri olmasa hiçbirşey değişmez :D
-
korn tabi ki,fieldy acaip bi herif ya.hastasıyım.bıng bıng sesleri falan...... aaaahh ahh
-
bence red hot abi flea çok iyi bassçı onun gibi olmak isterdim valla :))
-
iron maiden şu şarkılarda bassa dikkat edin:
powerslave
no prayer for the dying
children of the damned
iron maiden
the clairvoyant
revelations
aklıma gelenler bunlar, şarkı sırf bass...
-
1. steve harris
2. cliff burton
diyorum, başka sözze gerek yok
-
metallica da cliff in caldıgı zamanlar
-
demek ki sen duyamamışsın human remains :) bence gayet yerinde bir bas soundu vardı metallica nın o dönem
orion,pulling teeth,the call of ktulu yu dinle for whom the bell tolls dinle master of puppets(albüm) da falan da iyi duyuluyor... açıkcası duyan çok ... testament demişsin doğru söylemişsin
anekdot: cliff basın ön planda olduğu,asıl ritimin bas tarafından yapıldığı bir grup oluşturmakmış...metallica da da bunu görmeye başlamıştık zaten