-
KoRN
-
korn
-
kesinlikle MUSE. çok iyi basları var ve çok da net duyuluyo. mesela time is running out,hysteria,plug in baby,citizen erased,new born vs. vs. vs....
-
bu arada skunk anansie nin basları süpermiş.
hatta yeni bi tartışma başlatıyorum a...a koyam.
skunk anansie nin basçısı flea dan daha güzel cümleler kuruyo.
-
rhcp korn anathema iron maiden onun dışında blues jazz ve funk da bass çok rahat duyuluyor birde metallica nın master of puppets albümünde de bass bariz duyuluyor ( e cliff tabi..)
-
red hot chili peppers.. flea baya bi döktürüyo hem de baya bi rahat duyuluyo!
-
Opeth...........
-
Anthrax, Overkill
-
bencede rhpc!!!red hot fan ı diilim ama bass raat duyuluoo..iyi yani..ama mudvayne de b s.km duyamıyorum benn..
-
violent femmes.. misal, en bariz bilindik örneği add it up şarkısında mevcuttur, o basları duymayan artık sağır gibi bişeydir.. nasıl yazılmamış hayret.. korn neymiş
bu arada bu başlığın "bass sesini en çok duyduğunuz grup" değilde, "bas gitara ağırlık veren" ya da "bas sesleri kolay ayırdedilebilen gruplar" olması daha bir anlatım açısından uygun olurdu gibi.. Çoğu arkadaşımızında dediği gibi bas çalınıyorsa zaten duyulur. yani... di mi