Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • ReFLeKS _GİTAR • 21 Haziran 2005 17:13 • #473908
    KoRN
  • _DEATH___ • 21 Haziran 2005 19:48 • #473927
    korn
  • MooN_MerrY • 21 Haziran 2005 19:58 • #473929
    kesinlikle MUSE. çok iyi basları var ve çok da net duyuluyo. mesela time is running out,hysteria,plug in baby,citizen erased,new born vs. vs. vs....
  • superman • 21 Haziran 2005 22:26 • #473934
    bu arada skunk anansie nin basları süpermiş.

    hatta yeni bi tartışma başlatıyorum a...a koyam.

    skunk anansie nin basçısı flea dan daha güzel cümleler kuruyo.
  • Basschı • 1 Temmuz 2005 23:03 • #475947
    rhcp korn anathema iron maiden onun dışında blues jazz ve funk da bass çok rahat duyuluyor birde metallica nın master of puppets albümünde de bass bariz duyuluyor ( e cliff tabi..)
  • pepperrina • 4 Temmuz 2005 13:09 • #476189
    red hot chili peppers.. flea baya bi döktürüyo hem de baya bi rahat duyuluyo!
  • Metal milita • 4 Temmuz 2005 13:55 • #476194
    Opeth...........
  • andresson • 4 Temmuz 2005 13:59 • #476196
    Anthrax, Overkill
  • blasphemer • 4 Temmuz 2005 14:27 • #476201
    bencede rhpc!!!red hot fan ı diilim ama bass raat duyuluoo..iyi yani..ama mudvayne de b s.km duyamıyorum benn..
  • kaamos • 4 Temmuz 2005 15:45 • #476215
    violent femmes.. misal, en bariz bilindik örneği add it up şarkısında mevcuttur, o basları duymayan artık sağır gibi bişeydir.. nasıl yazılmamış hayret.. korn neymiş


    bu arada bu başlığın "bass sesini en çok duyduğunuz grup" değilde, "bas gitara ağırlık veren" ya da "bas sesleri kolay ayırdedilebilen gruplar" olması daha bir anlatım açısından uygun olurdu gibi.. Çoğu arkadaşımızında dediği gibi bas çalınıyorsa zaten duyulur. yani... di mi