-
kaamos kardeşim sana katılıyorum,bas varsa zaten duyulur.
bence en cok ağırlık veren grup RHCP'dir.
Flea a.k.a "the god of bass"
-
Iron Maiden
Sentenced
-
queende john deacon ın basları rahat duyuluyor. cliff dönemi metalikada da . sonra iron maiden (steve harris) da rahat duyuluyor . steve abimiz maşallah acaip açıyo basın sesini . flea da iyi hissettiriyo . billy sheehan da gerek steve vai de , gerek mr.big de , gerek de david lee roth da iyi duyuruyo basın sesini.
şimdilik bunlar
-
katılıyorum steve harrisin bassları çok iyi
-
Zkhytutis in trzontg da cost şarkısındaki basslar kadar harika bass görmedim..
-
[40 kez okundu]Metal milita
4 Temmuz 2005 Pazartesi / 13:55
Opeth...........
+100000
ah o fender yok mu...
-
KoRn
-
anathema
-
Cosmosquad
Tower Of Power ve bütün funk grupları
-
rushda geddy lee abimiz çokiyidir .hem vokal yapar hem bas çalar. yyzdeki performansı çok hoşuma gidiyor. sly and the family stone da da larry grahamın bassları çok rahat duyuluyo. sonra eric clapton ın grubundan nathan east, primus ta da les claypool özellikle tommy the catte ,tony levin ve chris squire (ikisi de yes de çalmıştır)çok iyi duyuruyor