Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • thebassx • 5 Temmuz 2005 18:16 • #476391
    kaamos kardeşim sana katılıyorum,bas varsa zaten duyulur.
    bence en cok ağırlık veren grup RHCP'dir.
    Flea a.k.a "the god of bass"
  • Infusion • 5 Temmuz 2005 18:37 • #476396
    Iron Maiden
    Sentenced
  • rickenbacker • 27 Temmuz 2005 16:14 • #479696
    queende john deacon ın basları rahat duyuluyor. cliff dönemi metalikada da . sonra iron maiden (steve harris) da rahat duyuluyor . steve abimiz maşallah acaip açıyo basın sesini . flea da iyi hissettiriyo . billy sheehan da gerek steve vai de , gerek mr.big de , gerek de david lee roth da iyi duyuruyo basın sesini.


    şimdilik bunlar
  • Mad_Slayer • 27 Temmuz 2005 17:41 • #479701
    katılıyorum steve harrisin bassları çok iyi
  • Serpent_King • 27 Temmuz 2005 18:31 • #479704
    Zkhytutis in trzontg da cost şarkısındaki basslar kadar harika bass görmedim..
  • paradigm_shift • 27 Temmuz 2005 20:59 • #479719
    [40 kez okundu]Metal milita
    4 Temmuz 2005 Pazartesi / 13:55
    Opeth...........



    +100000

    ah o fender yok mu...
  • GaRaJ Arabası • 27 Temmuz 2005 23:00 • #479732
    KoRn
  • ArchangeL666 • 28 Temmuz 2005 00:06 • #479739
    anathema
  • jubei • 28 Temmuz 2005 00:31 • #479742
    Cosmosquad
    Tower Of Power ve bütün funk grupları
  • rickenbacker • 28 Temmuz 2005 13:29 • #479767
    rushda geddy lee abimiz çokiyidir .hem vokal yapar hem bas çalar. yyzdeki performansı çok hoşuma gidiyor. sly and the family stone da da larry grahamın bassları çok rahat duyuluyo. sonra eric clapton ın grubundan nathan east, primus ta da les claypool özellikle tommy the catte ,tony levin ve chris squire (ikisi de yes de çalmıştır)çok iyi duyuruyor