Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • sho_nuff • 29 Eylül 2005 15:53 • #486271
    ben rhcp'ın eski funk tınılarını seviodm, bassa hakim bi gruptu..
    bunun dışında bir de portishead bass gitar ağırlıklı bir topluluk..
  • blitzkrieg • 3 Ekim 2005 00:42 • #486548
    ya bassın net duyulduğu çok grup ve şarkı var ben size en iyi ilginç olanı söyleyeyim ya barış manço erk,n koray cem karaca moğollar felan bunların böyle 70 lerin başında yaptığı müziklerde bayağı duyuluyor:) hatta barış mançonun bir albümünde zannedersin parçalar sır bass la çalınıyor:) ahmet günenç hesaabı bu arada sete harris+1:)
  • grungeforever • 14 Ekim 2005 14:19 • #487122
    Korn,Iron Maiden (kornun basslarına kıl oluyorum dann nan daranara daranannnn.)
  • Ayrton Senna • 15 Ekim 2005 00:40 • #487145
    bi allahın kuluda The Who dememiş...(varsa özür dilerim ben göremedim yani :) ilginç tabi...

    dip not 1 : Dünyada ilk rock müzikte basgitar solosuna sahip şarkıyı bestelemiş grup :)

    dip not 2 : Dünyadaki en yüksek canlı basgitar volümüne sahip olarak en çok konser vermiş gruplardan... :p
  • Ayrton Senna • 15 Ekim 2005 13:43 • #487168
  • metronom_87 • 17 Kasım 2005 01:06 • #488937
    laço tayfa
  • __firat__ • 17 Kasım 2005 20:09 • #488970
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
  • NuMMk • 17 Kasım 2005 23:03 • #488984
    fear factory,chimaira,hatebreed
  • Kheldarr • 23 Kasım 2005 01:34 • #489293
    Hımm kedilerinin çok da fazla dinleyicisi sayılmasam da sanırım Tool mesela Iron Maiden(ki onların hastasıyım o ayrı konu) de olabilir gerçi çok grup var böyle ama aklıma ilk gelenler bunlar!
  • anaemics • 23 Kasım 2005 16:51 • #489318
    nasıl olmuş ta bir insan çıkıp pantera dememiş..

    dostlar tüm yazılanları okudum ve hayret ediyorum nasıl olmuş ta bir insan çıkıp pantera dememiş abi o kadar sağlam bir bassist ki eleman direk electro dan daha sağlam bi ses çıkarıyo, bir de manowar var sting of the bumblebee yi dinleyin şaşın kalın herifin bass özel yapım inceltilmiş sap falan köpek gibi çalıyo s.ker atar hepsini rock the nations a da gittim ki aranızda gidenler mutlaka vardır bi sahne şovu var herifte şaşarsınız sırf klavyede elini gezdirerek alttan üsten ebesini s.kiyo olayın a.ına koyuyo, metallica derseniz ben de size until it sleeps derim abi start ve finish bass la sağlam bir bass altyapısı var..