Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • blitzkrieg • 3 Ekim 2005 00:42 • #486548
    ya bassın net duyulduğu çok grup ve şarkı var ben size en iyi ilginç olanı söyleyeyim ya barış manço erk,n koray cem karaca moğollar felan bunların böyle 70 lerin başında yaptığı müziklerde bayağı duyuluyor:) hatta barış mançonun bir albümünde zannedersin parçalar sır bass la çalınıyor:) ahmet günenç hesaabı bu arada sete harris+1:)
Bu konunun tüm mesajları