Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • MaLKoCH • 29 Temmuz 2005 16:07 • #479922
    Iron Maiden
    RHCP
    Direc-t
    Athena
    Kurban (Malesef yok artık)
  • kurbağa • 6 Ağustos 2005 03:03 • #480507
    anathema,RHCP,Korn...
  • Şahin-K • 6 Ağustos 2005 22:27 • #480541
    white stripes :)))
  • splendour • 6 Ağustos 2005 22:44 • #480542
    duman desem :))

    bi de bu metallicanın ilk 5 albümde nerdeyse hiç yok gibi bass...
  • human remains • 7 Ağustos 2005 13:29 • #480607
    iron maiden ve manovar hiç bir zaman bası unutmadı kurulduğu günden beri. zaten manowar'da bass'ın bir misyonu var.

    şu bir gerçek ki bunların ardından ardından bassı en çok ön plana çıkaran ilk olarak 88'de testament oldu.

    bundan sonra over kill 89'da yoğun bir bass bombardumanı ile geldi. o yıllarda grup bir elektro bir bass idi manowar gibi.

    matallicanın cliff'inin ise öyle söylendiği gibi bombarduman yapmadığını yinelemek isterim. eski şarkılarda da nerede ise hiç bass yok.

    gruplarında bir kenara itilen gerçek bassçılara saygı ile.
  • Axl_Rose • 10 Ağustos 2005 06:45 • #480896
    Iron Maiden, Guns"n"Roses, RHPC, Kurban..
  • Shit_Happens • 10 Ağustos 2005 09:04 • #480899
    Death
  • menAkse • 10 Ağustos 2005 11:42 • #480915
    Korn ve Muse....

    ama şarkı olarak "Lovesong" "zombie" ve "seven nation army" aklıma gelen şarkılar...
  • G-han • 3 Eylül 2005 23:14 • #484041
    valla steve harris (bilmeyenler için iron maiden:) bassı kulağımıza sokuyor, haksızsam haksızsın deyin.
  • Axl_Rose • 3 Eylül 2005 23:39 • #484045
    sonuna kadar haklısın!!!