İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...
human remains
• 7 Ağustos 2005 13:29 •
#480607
iron maiden ve manovar hiç bir zaman bası unutmadı kurulduğu günden beri. zaten manowar'da bass'ın bir misyonu var.
şu bir gerçek ki bunların ardından ardından bassı en çok ön plana çıkaran ilk olarak 88'de testament oldu.
bundan sonra over kill 89'da yoğun bir bass bombardumanı ile geldi. o yıllarda grup bir elektro bir bass idi manowar gibi.
matallicanın cliff'inin ise öyle söylendiği gibi bombarduman yapmadığını yinelemek isterim. eski şarkılarda da nerede ise hiç bass yok.
gruplarında bir kenara itilen gerçek bassçılara saygı ile.
Bu konunun tüm mesajları