Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • kurbağa • 14 Haziran 2005 13:39 • #472548
    e hadin yazın bişeyler...



    (Herkes :P)
  • ibanetze • 14 Haziran 2005 13:46 • #472550
    gurup olarak değil de,love song sadece bas için yazılmış sanki,bi basla çalsan bateri falan olmadan,kimse yadırgamaz.
  • feyzasal • 14 Haziran 2005 13:59 • #472552
    flea nın bası çok rahat duyuluyo
  • josf_in • 14 Haziran 2005 15:10 • #472573
    red hot chili peppers
    da baya duyuluyor
  • craSSa • 14 Haziran 2005 15:45 • #472583
    Iron Maiden. Steve pek arka planda kalmayı sevmiyor biliyorsunuz. Rahatlıkla duyulabilir basları. Bir de KoRn var ama işim olmaz.
  • SoulForged • 14 Haziran 2005 16:05 • #472594
    queen basları cok rahat duyuluyor ve hic de kulaga batmıcak sekilde dizayn edilmis mukemmelikte.John Deacon imzası var altlarında (another one bites to dust ta tam bir bass sarkısı)
  • Narcoholic • 14 Haziran 2005 16:15 • #472602
    rhcp, muse basları rahat çıkıyo die düşünüyorum....
  • kurbağa • 14 Haziran 2005 16:28 • #472614
    Guns'n' Roses ın "Rocket Queen" parçasında basstan başka bişey yok sanki..
  • ThErİoN • 14 Haziran 2005 16:46 • #472627
    çoğu grupta basların arka planda kaldığı tartışmasız.
    ama bence basların gitarlarla yarıştığı, yarışabildiği tek grup var, o da iron maiden tabii ki.

    ps: burada steve in de hakkını vermeden olmaz, vicdan azabından ölürüm yoksa.
  • SoulForged • 14 Haziran 2005 17:25 • #472643
    stevede de biraz megolamanlık var o kadar acılmaz ki bass ın sesi :) saka tabi mukemmel eslik ediyor daha dogrusu diyerleri ona eslik ediyor baslarını cok sevdigim sarkıları Charlote the harlote dinleyin sizde