-
e hadin yazın bişeyler...
(Herkes :P)
-
gurup olarak değil de,love song sadece bas için yazılmış sanki,bi basla çalsan bateri falan olmadan,kimse yadırgamaz.
-
flea nın bası çok rahat duyuluyo
-
red hot chili peppers
da baya duyuluyor
-
Iron Maiden. Steve pek arka planda kalmayı sevmiyor biliyorsunuz. Rahatlıkla duyulabilir basları. Bir de KoRn var ama işim olmaz.
-
queen basları cok rahat duyuluyor ve hic de kulaga batmıcak sekilde dizayn edilmis mukemmelikte.John Deacon imzası var altlarında (another one bites to dust ta tam bir bass sarkısı)
-
rhcp, muse basları rahat çıkıyo die düşünüyorum....
-
Guns'n' Roses ın "Rocket Queen" parçasında basstan başka bişey yok sanki..
-
çoğu grupta basların arka planda kaldığı tartışmasız.
ama bence basların gitarlarla yarıştığı, yarışabildiği tek grup var, o da iron maiden tabii ki.
ps: burada steve in de hakkını vermeden olmaz, vicdan azabından ölürüm yoksa.
-
stevede de biraz megolamanlık var o kadar acılmaz ki bass ın sesi :) saka tabi mukemmel eslik ediyor daha dogrusu diyerleri ona eslik ediyor baslarını cok sevdigim sarkıları Charlote the harlote dinleyin sizde