-
rushda geddy lee abimiz çokiyidir .hem vokal yapar hem bas çalar. yyzdeki performansı çok hoşuma gidiyor. sly and the family stone da da larry grahamın bassları çok rahat duyuluyo. sonra eric clapton ın grubundan nathan east, primus ta da les claypool özellikle tommy the catte ,tony levin ve chris squire (ikisi de yes de çalmıştır)çok iyi duyuruyor
-
rushda geddy lee abimiz çokiyidir .hem vokal yapar hem bas çalar. yyzdeki performansı çok hoşuma gidiyor. sly and the family stone da da larry grahamın bassları çok rahat duyuluyo. sonra eric clapton ın grubundan nathan east, primus ta da les claypool özellikle tommy the catte ,tony levin ve chris squire (ikisi de yes de çalmıştır)çok iyi duyuruyor
-
kurban - RHCP - Sevmem kendisini ama Limp Bizkit - Korn
-
dream theater-myung da duyuruyo bence ben duyuyorum en azından
-
ya bn her sarkıda duyuyorum!ilgilendiğim konu bu!!!:):):)
-
black sabbath
-
fear factory
metallica
opeth
iron maiden
black sabbath
system of a down
korn
justice of the guillotine
-
hiç bi grupta primustan daha çok duyulmaz sanırım...
-
bass konusunda Guns 'n Roses(Velvet Revolver),Korn ve RHCP üstüne grup tanımam
-
aynen katılıyorum fakat bi değişiklik yapmak şart: Korn yerine iron maiden gelmeli.. eveeet, şimdi tam oldu bence...