Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • rickenbacker • 28 Temmuz 2005 13:29 • #479769
    rushda geddy lee abimiz çokiyidir .hem vokal yapar hem bas çalar. yyzdeki performansı çok hoşuma gidiyor. sly and the family stone da da larry grahamın bassları çok rahat duyuluyo. sonra eric clapton ın grubundan nathan east, primus ta da les claypool özellikle tommy the catte ,tony levin ve chris squire (ikisi de yes de çalmıştır)çok iyi duyuruyor
  • rickenbacker • 28 Temmuz 2005 13:29 • #479768
    rushda geddy lee abimiz çokiyidir .hem vokal yapar hem bas çalar. yyzdeki performansı çok hoşuma gidiyor. sly and the family stone da da larry grahamın bassları çok rahat duyuluyo. sonra eric clapton ın grubundan nathan east, primus ta da les claypool özellikle tommy the catte ,tony levin ve chris squire (ikisi de yes de çalmıştır)çok iyi duyuruyor
  • -TeUFeL- • 28 Temmuz 2005 14:24 • #479782
    kurban - RHCP - Sevmem kendisini ama Limp Bizkit - Korn
  • whyhione • 28 Temmuz 2005 14:25 • #479784
    dream theater-myung da duyuruyo bence ben duyuyorum en azından
  • erdyy • 28 Temmuz 2005 14:26 • #479785
    ya bn her sarkıda duyuyorum!ilgilendiğim konu bu!!!:):):)
  • dazednconfused • 28 Temmuz 2005 14:31 • #479787
    black sabbath
  • tweeder • 28 Temmuz 2005 17:21 • #479809
    fear factory
    metallica
    opeth
    iron maiden
    black sabbath
    system of a down
    korn
    justice of the guillotine
  • gomcabbar • 29 Temmuz 2005 01:36 • #479875
    hiç bi grupta primustan daha çok duyulmaz sanırım...
  • mustin • 29 Temmuz 2005 12:02 • #479893
    bass konusunda Guns 'n Roses(Velvet Revolver),Korn ve RHCP üstüne grup tanımam
  • Axl_Rose • 29 Temmuz 2005 13:48 • #479910
    aynen katılıyorum fakat bi değişiklik yapmak şart: Korn yerine iron maiden gelmeli.. eveeet, şimdi tam oldu bence...