Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • rickenbacker • 28 Temmuz 2005 13:29 • #479768
    rushda geddy lee abimiz çokiyidir .hem vokal yapar hem bas çalar. yyzdeki performansı çok hoşuma gidiyor. sly and the family stone da da larry grahamın bassları çok rahat duyuluyo. sonra eric clapton ın grubundan nathan east, primus ta da les claypool özellikle tommy the catte ,tony levin ve chris squire (ikisi de yes de çalmıştır)çok iyi duyuruyor
Bu konunun tüm mesajları