Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • anaemics • 23 Kasım 2005 16:51 • #489318
    nasıl olmuş ta bir insan çıkıp pantera dememiş..

    dostlar tüm yazılanları okudum ve hayret ediyorum nasıl olmuş ta bir insan çıkıp pantera dememiş abi o kadar sağlam bir bassist ki eleman direk electro dan daha sağlam bi ses çıkarıyo, bir de manowar var sting of the bumblebee yi dinleyin şaşın kalın herifin bass özel yapım inceltilmiş sap falan köpek gibi çalıyo s.ker atar hepsini rock the nations a da gittim ki aranızda gidenler mutlaka vardır bi sahne şovu var herifte şaşarsınız sırf klavyede elini gezdirerek alttan üsten ebesini s.kiyo olayın a.ına koyuyo, metallica derseniz ben de size until it sleeps derim abi start ve finish bass la sağlam bir bass altyapısı var..
Bu konunun tüm mesajları