Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • rickenbacker • 27 Temmuz 2005 16:14 • #479696
    queende john deacon ın basları rahat duyuluyor. cliff dönemi metalikada da . sonra iron maiden (steve harris) da rahat duyuluyor . steve abimiz maşallah acaip açıyo basın sesini . flea da iyi hissettiriyo . billy sheehan da gerek steve vai de , gerek mr.big de , gerek de david lee roth da iyi duyuruyo basın sesini.


    şimdilik bunlar
Bu konunun tüm mesajları