Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • kaamos • 4 Temmuz 2005 15:45 • #476215
    violent femmes.. misal, en bariz bilindik örneği add it up şarkısında mevcuttur, o basları duymayan artık sağır gibi bişeydir.. nasıl yazılmamış hayret.. korn neymiş


    bu arada bu başlığın "bass sesini en çok duyduğunuz grup" değilde, "bas gitara ağırlık veren" ya da "bas sesleri kolay ayırdedilebilen gruplar" olması daha bir anlatım açısından uygun olurdu gibi.. Çoğu arkadaşımızında dediği gibi bas çalınıyorsa zaten duyulur. yani... di mi
Bu konunun tüm mesajları