violent femmes.. misal, en bariz bilindik örneği add it up şarkısında mevcuttur, o basları duymayan artık sağır gibi bişeydir.. nasıl yazılmamış hayret.. korn neymiş
bu arada bu başlığın "bass sesini en çok duyduğunuz grup" değilde, "bas gitara ağırlık veren" ya da "bas sesleri kolay ayırdedilebilen gruplar" olması daha bir anlatım açısından uygun olurdu gibi.. Çoğu arkadaşımızında dediği gibi bas çalınıyorsa zaten duyulur. yani... di mi