Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • rickenbacker • 10 Eylül 2005 10:54 • #484686
    demek ki sen duyamamışsın human remains :) bence gayet yerinde bir bas soundu vardı metallica nın o dönem
    orion,pulling teeth,the call of ktulu yu dinle for whom the bell tolls dinle master of puppets(albüm) da falan da iyi duyuluyor... açıkcası duyan çok ... testament demişsin doğru söylemişsin

    anekdot: cliff basın ön planda olduğu,asıl ritimin bas tarafından yapıldığı bir grup oluşturmakmış...metallica da da bunu görmeye başlamıştık zaten
Bu konunun tüm mesajları