Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • GiddySnake • 20 Haziran 2005 11:50 • #473743
    Bazı arkadaşlar RHCP demişler, :) 4 akordan bass çalınmış yapmayın yaa, müzikleri iyi yapılış olabilir fakat asla bir Rage Against the Machine gibi tüm enstrümanları bir arada tutamazlar. Rage'de vokalde, bass'ta, gitarda ve davulda hepsi ön planda.
    Türklerden biri varsa oda Ünlü'dür (ilk albümleri). Ötesi yok yani.
Bu konunun tüm mesajları