Bazı arkadaşlar RHCP demişler, :) 4 akordan bass çalınmış yapmayın yaa, müzikleri iyi yapılış olabilir fakat asla bir Rage Against the Machine gibi tüm enstrümanları bir arada tutamazlar. Rage'de vokalde, bass'ta, gitarda ve davulda hepsi ön planda.
Türklerden biri varsa oda Ünlü'dür (ilk albümleri). Ötesi yok yani.