Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban parçalarına solo yazılsa nasıl olur?

  • The_Luger • 14 Haziran 2005 14:24 • #472560
    Geçen bir TV de bir programında Kurbanın solisti Deniz, Metallica gibi bir grup olmak istediklerini söyledi. Sizce soloların eksikliği hissedilmiyor mu? Acaba solo yazılsa nasıl olur? Son albümde bazı parçalarda solo var, fakat tatmin edici değil bence. Bu konuda düşünceleriniz nedir Kurbancılar?
Bu konunun tüm mesajları