-
Geçen bir TV de bir programında Kurbanın solisti Deniz, Metallica gibi bir grup olmak istediklerini söyledi. Sizce soloların eksikliği hissedilmiyor mu? Acaba solo yazılsa nasıl olur? Son albümde bazı parçalarda solo var, fakat tatmin edici değil bence. Bu konuda düşünceleriniz nedir Kurbancılar?
-
Metallica gibi olmak istiyolarsa "metal" yapsınlar o zaman :)
-
bence kötü olur kurbanın bence en iyi özelliklerinden biri farlı renklerde sesler olmasıdır bence o yüzden 2. kasette pek kesmiyo gibi bişey
-
kurbanica mı olcaklarmış?
:)))))))
abi hakkaten soloları kesmiyo
ben bile çalıyorum pes valla
solo şart
-
Kurbancı nedir bilemiyorum ama Kurban'ın son albümünü aldım, güzel albüm olmasının yanında klip çalışması olan "Yine" adlı şarkının solosu gerçekten çok iyi. Albümü alırsanız (almayanlar) diğer parçalarda da solo partisyonlar mevcut ve çok da ayarında verilmiş.
Birçok kişi bir çok dinlediği grupta "vörili vörili" lüzumsuz bir ton solo dinlediklerinden dolayı, Kurban'ın albümündeki gibi soloları solo sayamaz oluyorlar. Öyle değil. Yakıştığı yere, parçanın havasına uygun solo partisyon. Olmasa bile solo olur hatta duruma göre. Önyargılarınızı kırmanız dileğiyle.
-
Ben parçasının başındaki solo da gayet tatmin edici kısa olsa da. Riffleri de gayet iyi. Türkiye piyasasında çok kaliteli bir grup ama dünya piyasasına açılmak için daha çok yolu var.
Ha bir de herhangi bir solonun "güzel" olabilmesi için vıcırı vıcırı virtüözvari solo olması mı gerekli? Sadece gitar çalmayı iyi bildiğini gösteren gazlı sololar yerine yavaş ve ruh taşıyan sololararı tercih ederim. En iyi solo melodiye tam olarak oturan ve ruh taşıyandır. Bakınız Fade to Black.
-
Ha bir de herhangi bir solonun "güzel" olabilmesi için vıcırı vıcırı virtüözvari solo olması mı gerekli?
Katılıyorum ve ekliyorum. Virtüöz olmak demek presto/prestissimo metronom ve sweep teknik demek de değildir. Bu kanı çok yaygın Malmsteen vesaire bir çok adamdan dolayı.
Ama bakınız David Gilmour, Mark Knopfler. İsimler çoğaltılabilir...
-
vıcırı vıcırı ne demek oluyo? anlamadım
-
Bakınız Micheal Angelo. Hızlı ama anlamsız, ruhsuz. Teknik var, hız var tamam, ama eksik olan birşeyler var değil mi? İşte bu "vıcırı vıcırı" dır :)
-
+1.kirk gelsin yanımda sabaha kadar solo atsın,ben takarım kulaklığımı kurban sololarını dinlerim.