Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban parçalarına solo yazılsa nasıl olur?

  • Narcoholic • 22 Haziran 2005 18:07 • #474068
    kurban ilgi alanıma girmez.... ne yaparlarsa yapsınlar:P
  • La Rocque • 22 Haziran 2005 19:02 • #474072
    solo yazılsada iyide bence çagla şikelle çıksalar daha iyi!!

    buda zaga nostaljisi :P:p
  • Basschı • 1 Temmuz 2005 23:26 • #475954
    solo dediginin içinde vıcırı vıcırı da olmalı ama abartmadan bence vıcırı vıcırı da soloya güzellik katıyor
  • thebassx • 5 Temmuz 2005 18:33 • #476394
    hacı bak şimdi olmadı.kurbanın onu soylerken kastı metallica gibi efsane olmaktır,onlara özenmek ne biliim metal müzik yapmak değildir.onlar zaten kendileri gibi.kim görmüstür kurbanın metalicanın herhangi bişeyine özendiğini???
    bu arada kubanın canlı performansını izleyenler bilirler,ben bi kurban aşığı olarak kabul ediyorum denizin doğaçlama soloları iyi değil.ama son albümdeki sololar fena sayılmaz.
    diğer arkadaşlarında dediği gibi solo vıyı vıyı değildir,önemli olan ruhtur."Still got the blues" örneği bi harikaydı!!!
  • Leprosy • 7 Temmuz 2005 00:33 • #476734
    Hahahaha yazabilecek yetenekleri olsa yazarlardı heralde!
  • yar_rock • 7 Temmuz 2005 00:36 • #476738
    ya bi kere kurban acayip cool bi grup tamam mı, bi de denizin saçları süper olmuş abi yani gruba heyecan katmış tamamen. gerçekten süperler. ayrıca solo yazılcak bişey de değil yani bilginiz olsun arkadaşlar.
  • thewallll • 7 Temmuz 2005 00:48 • #476753
    abi sen kimsin ya???:D:D:D:Dkoptum :D:D.sen şimdi metallica dinlesen (ki dinleyemezsin),james in karizmasından yerlerde sürünürsün...:)
  • yar_rock • 7 Temmuz 2005 00:51 • #476756
    ya nedemek bu şimdi bi kere metallica dinliyorum ve jamese aşığım ayrıca nothing else matters i de çok iyi çalabiliyorum.
  • thewallll • 7 Temmuz 2005 00:52 • #476757
    iyi aferin.sen "one"ın solosunu at öyle gel ok??:)Allah ım çattık...
  • Leprosy • 8 Temmuz 2005 00:55 • #476971
    gel ben atayım