-
kurban ilgi alanıma girmez.... ne yaparlarsa yapsınlar:P
-
solo yazılsada iyide bence çagla şikelle çıksalar daha iyi!!
buda zaga nostaljisi :P:p
-
solo dediginin içinde vıcırı vıcırı da olmalı ama abartmadan bence vıcırı vıcırı da soloya güzellik katıyor
-
hacı bak şimdi olmadı.kurbanın onu soylerken kastı metallica gibi efsane olmaktır,onlara özenmek ne biliim metal müzik yapmak değildir.onlar zaten kendileri gibi.kim görmüstür kurbanın metalicanın herhangi bişeyine özendiğini???
bu arada kubanın canlı performansını izleyenler bilirler,ben bi kurban aşığı olarak kabul ediyorum denizin doğaçlama soloları iyi değil.ama son albümdeki sololar fena sayılmaz.
diğer arkadaşlarında dediği gibi solo vıyı vıyı değildir,önemli olan ruhtur."Still got the blues" örneği bi harikaydı!!!
-
Hahahaha yazabilecek yetenekleri olsa yazarlardı heralde!
-
ya bi kere kurban acayip cool bi grup tamam mı, bi de denizin saçları süper olmuş abi yani gruba heyecan katmış tamamen. gerçekten süperler. ayrıca solo yazılcak bişey de değil yani bilginiz olsun arkadaşlar.
-
abi sen kimsin ya???:D:D:D:Dkoptum :D:D.sen şimdi metallica dinlesen (ki dinleyemezsin),james in karizmasından yerlerde sürünürsün...:)
-
ya nedemek bu şimdi bi kere metallica dinliyorum ve jamese aşığım ayrıca nothing else matters i de çok iyi çalabiliyorum.
-
iyi aferin.sen "one"ın solosunu at öyle gel ok??:)Allah ım çattık...
-
gel ben atayım