hacı bak şimdi olmadı.kurbanın onu soylerken kastı metallica gibi efsane olmaktır,onlara özenmek ne biliim metal müzik yapmak değildir.onlar zaten kendileri gibi.kim görmüstür kurbanın metalicanın herhangi bişeyine özendiğini???
bu arada kubanın canlı performansını izleyenler bilirler,ben bi kurban aşığı olarak kabul ediyorum denizin doğaçlama soloları iyi değil.ama son albümdeki sololar fena sayılmaz.
diğer arkadaşlarında dediği gibi solo vıyı vıyı değildir,önemli olan ruhtur."Still got the blues" örneği bi harikaydı!!!