Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban parçalarına solo yazılsa nasıl olur?

  • kuzucuk • 8 Temmuz 2005 00:58 • #476974
    ya ben bu kurbnı adam gibi yine klibinde gördüm bateriste hasta oldun ya yazık ona gitsin başka gruplarda çalsın adı ne onun?
  • metanch4 • 14 Temmuz 2005 11:54 • #478103
    kurban grup elemanları olarak tr'deki en iyi birlikteliklerden biridir bence. burak davulda türkiyenin en iyi davulcusu tartışmasız gerçek, kerem bası vücudunun organı gibi kullanıyo, denizin vokale diyecek bişi yok zaten, bi tek özgür hafif kalıyor yanlarında zaten kurbanın solo eksikliği de burdan kaynaklanıyor. ayrıca solo demek hız demek değildir... kurbanın soloları yerinde bence çünkü önemli olan parçaya oturmasıdır. cem köksal gibi muhteşem bi adamın sololarını kurbanın parçasına koyarsan sırıtır, veya demirin o parçada girip solo attığını düşünürsen parça gider. yani solo parçaya oturmazsa önemi kalmaz. solosuz parça süper olmaz die bi şart da yok. dd ve cem köksal ın parçaları solosuz olmaz tabi ki ama kurban için geçerli değil. metallica ya özenmek söz konusu değil örnek almak mevzu bahis. ayrıca cem köksal diyorki röportajında taklit etmekden kaçınmayın,anca öyle kendi yolunuzu bulursunuz,eline gitarı alıp ben özgünüm diyen adama da inanmam diyor. kurban da belki ilk başlarda metallica yı taklit ederek başladı ve şimdi kendi çizgilerini oturttu. bu demek değildir ki kurban metallica gibi olcak diye metal müzik yapcak şartı var. ayrıca pentagram bile metallica olamaz metallica da pentagram olamaz ikisinin de kendine has tarzları var ki pentagram bu iş de tr'de bir numara ve öncü.... kurbanın elinden tutanlar da onlar zamanında diğer birçok grubun yolunu açanlar da onlar. şu an dinlediğimiz bir çok grup pentagrama teşekkür etmekde bildiğiniz üzere...