Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban parçalarına solo yazılsa nasıl olur?

  • tom696 • 16 Haziran 2005 13:56 • #472961
    Metallica gibi olmak derken Metallica gibi efsane olmak demek istemis galiba.yani onlar kadar ünlü. hayatinda metal dinlememis adamlar bile metal lafi duyunca Metallica der. bence Kurban da Türk Rock lafinin geçtigi her yerde isminin söylenmesi için çalisiyor. yani Metallica kadar ünlü olmak için metal yapmak sart degil. Ki güzel ülkemde Pentagram varken Kurban a Metallica gibi olmak düsmez. örnek veriyorum Türk metalinin devi= Pentagram (hep bir agizdan). ama yine örnek veriyorum türk rock inin devi= eee var oglu var iste 10 tane.görüyo musunuz aradaki farki.
  • tezgah • 16 Haziran 2005 16:09 • #472981
    solo değilde bazı yerlerde van halen vari gitar çığlıkları çok yakışır

    ayrıca yukarıda çok güzel şeyler yazıyo sweep,hızlı çalmak falan filan iyi güzelde elektro gitarın asıl esprisi bend dir.bendsiz elektro gitarın piyanodan farkı yoktur.kolda önemlidir çığlıkda çok önemlidir çünkü duygularınızı bunlarla ifade edersiniz.ama ayrıca hız yerinde kullanılırsa iyidir.






    van halen
  • begum • 16 Haziran 2005 16:11 • #472983
    butun albumde hayvan gibi iaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yapmış adam
  • LooP • 18 Haziran 2005 17:10 • #473371
    müzik solodan ibaret değildir!
  • GaRaJ Arabası • 18 Haziran 2005 17:27 • #473379
    Geçen bir TV de bir programında Kurbanın solisti Deniz, Metallica gibi bir grup olmak istediklerini söyledi


    Metallica yapilabilecek en iyi riffleri yapti, kimse metallica gibi olamaz.
  • punk_girl_punk • 18 Haziran 2005 22:29 • #473493
    evet kurban bile
  • Metalitan • 18 Haziran 2005 22:51 • #473502
    artık solo olayı bitmiştir abi.kurbanın şarkılarıdada bok gibi durur.solo koysalar bu seferde keşke solo olmasa dersiniz.kurban zaten biz metallicaya özeniyoruz demiş olayı bitirmiş.biz malız,kendimiz gibi olmak istemiyoruz,tek derdimiz metallıca gibi olmak.metallıcada onlar gibi düşünseydi zamanında metallıca die bişey bugün olmazdı.
  • C-None • 19 Haziran 2005 00:37 • #473556
    yanlııııııııış!
  • pUnKeR • 19 Haziran 2005 00:42 • #473558
    bence müzik tarzı bakımından dememişlerdir.. yoksa metalika gibi olmak için metal yapılması gerektiğini onlarda çok iyi bilir...
  • begum • 22 Haziran 2005 18:01 • #474066
    kendimi yormadan dokunsam sana ulaşsam ruhuna!kimseye sormadan dokunsam sana kavuşsum sana ooo yeah