Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban parçalarına solo yazılsa nasıl olur?

  • tezgah • 16 Haziran 2005 16:09 • #472981
    solo değilde bazı yerlerde van halen vari gitar çığlıkları çok yakışır

    ayrıca yukarıda çok güzel şeyler yazıyo sweep,hızlı çalmak falan filan iyi güzelde elektro gitarın asıl esprisi bend dir.bendsiz elektro gitarın piyanodan farkı yoktur.kolda önemlidir çığlıkda çok önemlidir çünkü duygularınızı bunlarla ifade edersiniz.ama ayrıca hız yerinde kullanılırsa iyidir.






    van halen
Bu konunun tüm mesajları