solo değilde bazı yerlerde van halen vari gitar çığlıkları çok yakışır
ayrıca yukarıda çok güzel şeyler yazıyo sweep,hızlı çalmak falan filan iyi güzelde elektro gitarın asıl esprisi bend dir.bendsiz elektro gitarın piyanodan farkı yoktur.kolda önemlidir çığlıkda çok önemlidir çünkü duygularınızı bunlarla ifade edersiniz.ama ayrıca hız yerinde kullanılırsa iyidir.