Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban parçalarına solo yazılsa nasıl olur?

  • Metalitan • 18 Haziran 2005 22:51 • #473502
    artık solo olayı bitmiştir abi.kurbanın şarkılarıdada bok gibi durur.solo koysalar bu seferde keşke solo olmasa dersiniz.kurban zaten biz metallicaya özeniyoruz demiş olayı bitirmiş.biz malız,kendimiz gibi olmak istemiyoruz,tek derdimiz metallıca gibi olmak.metallıcada onlar gibi düşünseydi zamanında metallıca die bişey bugün olmazdı.
Bu konunun tüm mesajları