artık solo olayı bitmiştir abi.kurbanın şarkılarıdada bok gibi durur.solo koysalar bu seferde keşke solo olmasa dersiniz.kurban zaten biz metallicaya özeniyoruz demiş olayı bitirmiş.biz malız,kendimiz gibi olmak istemiyoruz,tek derdimiz metallıca gibi olmak.metallıcada onlar gibi düşünseydi zamanında metallıca die bişey bugün olmazdı.